Uwaga, wybory studenckie: zgłoś się, zagłosuj!

Do piątku 25 października 2024 r. przyjmowane są zgłoszenia kandydatur w wyborach do samorządu studenckiego i rad (wydziału, dydaktycznej) oraz do Parlamentu Studentów UW w roku 2024/25. Głosowanie odbędzie się w poniedziałek 28 października. Więcej informacji (w tym: jak się zgłosić) – poniżej. Gorąco zachęcamy Państwa do udziału w wyborach – zarówno do aktywnego kandydowania, jak i do oddania głosów w wyborach na wybranych kandydatów.

Państwa zaangażowanie i aktywność np. w samorządzie studentów mają istotne znaczenie dla sprawnego funkcjonowania naszego Wydziału. Z kolei dzięki uczestnictwu w posiedzeniach rady wydziału czy rady dydaktycznej można lepiej poznać specyfikę naszej jednostki oraz mieć wpływ na jej działalność. Działalność w tych ciałach konkretnie przekłada się na to, jaki jest i jak funkcjonuje nasz wydział. Zachęcamy do udziału w wyborach oraz zapoznania się z poniższymi dotyczącymi ich informacjami.

Informator wyborczy (określający, jak zgłosić kandydaturę) znajduje się tutaj https://ukw.samorzad.uw.edu.pl/informator-wyborczy/

Obwieszczenie o wyborach na naszym wydziale można zaś pobrać tutaj: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1vTFKVBFyceU7sfwMUmiq_Rn-nrupTpIM

Poniżej podajemy kluczowe informacje:

Jak się zgłosić

Należy wypełnić formularz – w załączniku znajdują się wzory dla zgłoszeń indywidualnych (zgłoszenie kandydata) oraz grupowych (zgłoszenie listy kandydatów). Formularz należy przesłać w formie elektronicznej, jako załącznik do wiadomości do Biura Zarządu Samorządu Studentów UW, na adres: biuro@samorzad.uw.edu.pl. Wiadomość należy wysłać z konta o domenie identyfikowanej z UW (np. @student.uw.edu.pl).

Zalecaną formą jest wydrukowanie wzoru formularza (zgłoszenia kandydatury, zgłoszenia listy), ręczne wypełnienie poszczególnych jego rubryk, po czym zeskanowanie tak uzupełnionego dokumentu. W przypadku niemożności wykonania skanu przeznaczonym do tego urządzeniem, dopuszczalne jest sfotografowanie wypełnionego zgłoszenia w jakości pozwalającej na zapoznanie się z jego treścią.

Termin zgłaszania kandydatur

Zgłoszenie należy przesłać mailowo na adres biuro@samorzad.uw.edu.pl, najpóźniej do 25.10.2024 (piątek), w godzinach pracy Biura Zarządu Samorządu Studentów UW.

Termin i forma głosowania

Głosowanie odbędzie się 28.10.2024 (poniedziałek) od godz. 0.00 do godz. 24.00, w formie głosowania elektronicznego (w USOS-webie)

Instrukcja głosowania:

1. Logowanie

Zaloguj się na swoje indywidualne konto w systemie USOSweb, a następnie przejdź do zakładki „DLA WSZYSTKICH”, po czym wybierz opcję “Wybory”. Pamiętaj, że aby zagłosować należy zalogować się w głównym systemie USOSweb Uniwersytetu Warszawskiego – głosowanie w systemach USOSweb poszczególnych wydziałów nie będzie możli

2. Dostępne wybory

Kliknij przycisk „Głosuj” obok głosowania. Możesz również kliknąć przycisk “Informacje”, gdzie będziesz mógł zobaczyć kartę do głosowania.

3. Karta do głosowania

Wypełnij kartę do głosowania zgodnie z wyświetlonymi instrukcjami. Możesz oddać nie więcej głosów niż liczba podana na instrukcji. Jeżeli zaznaczysz więcej kandydatów, Twój głos zostanie uznany za nieważny.

4. Inne głosowania

Powtórz procedurę dla wszystkich głosowań, w których masz prawo głosu. Przy każdym z takich głosowań zobaczysz przycisk „Głosuj”.

Przejdź do treści