Konkurs na projekt plakatu reklamowego Instytutu Filozofii UW

OGŁASZAMY
KONKURS
NA
PROJEKT PLAKATU REKLAMOWEGO
INSTYTUTU FILOZOFII UW

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE?Student dowolnego kierunku na dowolnej uczelni.

KTO WYŁONI ZWYCIĘZCĘ? – Spośród nadesłanych zgłoszeń jury pod przewodnictwem dyrektora Instytutu Filozofii UW wybierze zwycięski projekt[1].

TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ: 10 stycznia 2013 roku.

DOKĄD WYSYŁAĆ ZGŁOSZENIA? – Na adres mailowy: filozofia.reklama@gmail.com

NAGRODY. Po pierwsze, na plakacie według zwycięskiego projektu zostanie umieszczone nazwisko autora. Po drugie, zwycięska będzie miał możliwość wyboru pomiędzy dwiema nagrodami:

(i)   zaliczenie praktyk studenckich; lub:
(ii)  karta prezentowa do sklepów sieci Empik o wartości 300 zł.

WYMOGI MERYTORYCZNE. Zaprojektowany plakat musi być pomysłowy, chwytliwy, wartościowy pod względem estetycznym oraz mniej lub bardziej związany z filozofią.

WYMOGI TECHNICZNE. Mile widziane są projekty przygotowane zgodnie z poniższymi wytycznymi, choć ich spełnienie nie jest konieczne.

●  plakat powinien być przystosowany do wydruku w dużych wymiarach (A2 i większe) (użyte zdjęcia powinny być w rozdzielczości co najmniej 300 dpi)
●  spady z każdej strony równe 5mm
●  przestrzeń kolorów CMYK
●  fonty skrzywione
●  preferowane formaty: .pdf lub .tiff
●  w zgłoszeniu prosimy wysłać miniatury (do 2 MB)

ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU. Planowane jest na 20 stycznia 2013 r.

DO KOGO ZWRÓCIĆ SIĘ W RAZIE WĄTPLIWOŚCI? – Do Pełnomocnika ds. Promocji, dr. Filipa Kawczyńskiego, na adres mailowy filozofia.reklama@gmail.com

Prosimy o przekazanie informacji o konkursie Waszym znajomym, którzy interesują się projektowaniem i grafiką !


[1] Zastrzegamy, że jeśli żaden z nadesłanych projektów nie spełni naszych oczekiwań, zwycięzca nie zostanie wyłoniony.

Ogłoszenie do pobrania: Konkurs na projekt plakatu Instytutu Filozofii UW

Przejdź do treści