Konkurs na projekt plakatu reklamowego Instytutu Filozofii UW
OGŁASZAMY
KONKURS
NA
PROJEKT PLAKATU REKLAMOWEGO
INSTYTUTU FILOZOFII UW
KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE? – Student dowolnego kierunku na dowolnej uczelni.
KTO WYŁONI ZWYCIĘZCĘ? – Spośród nadesłanych zgłoszeń jury pod przewodnictwem dyrektora Instytutu Filozofii UW wybierze zwycięski projekt[1].
TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ: 10 stycznia 2013 roku.
DOKĄD WYSYŁAĆ ZGŁOSZENIA? – Na adres mailowy: filozofia.reklama@gmail.com
NAGRODY. Po pierwsze, na plakacie według zwycięskiego projektu zostanie umieszczone nazwisko autora. Po drugie, zwycięska będzie miał możliwość wyboru pomiędzy dwiema nagrodami:
(i) zaliczenie praktyk studenckich; lub:
(ii) karta prezentowa do sklepów sieci Empik o wartości 300 zł.
WYMOGI MERYTORYCZNE. Zaprojektowany plakat musi być pomysłowy, chwytliwy, wartościowy pod względem estetycznym oraz mniej lub bardziej związany z filozofią.
WYMOGI TECHNICZNE. Mile widziane są projekty przygotowane zgodnie z poniższymi wytycznymi, choć ich spełnienie nie jest konieczne.
● plakat powinien być przystosowany do wydruku w dużych wymiarach (A2 i większe) (użyte zdjęcia powinny być w rozdzielczości co najmniej 300 dpi)
● spady z każdej strony równe 5mm
● przestrzeń kolorów CMYK
● fonty skrzywione
● preferowane formaty: .pdf lub .tiff
● w zgłoszeniu prosimy wysłać miniatury (do 2 MB)
ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU. Planowane jest na 20 stycznia 2013 r.
DO KOGO ZWRÓCIĆ SIĘ W RAZIE WĄTPLIWOŚCI? – Do Pełnomocnika ds. Promocji, dr. Filipa Kawczyńskiego, na adres mailowy filozofia.reklama@gmail.com
Prosimy o przekazanie informacji o konkursie Waszym znajomym, którzy interesują się projektowaniem i grafiką !
[1] Zastrzegamy, że jeśli żaden z nadesłanych projektów nie spełni naszych oczekiwań, zwycięzca nie zostanie wyłoniony.
Ogłoszenie do pobrania: Konkurs na projekt plakatu Instytutu Filozofii UW