Rozmawiając z dzieckiem – teoria i praktyka relacji dorosły-dziecko według Janusza Korczaka

Szanowni Państwo!

Ignatianum wraz z Uniwersytetem Jagiellońskim oraz Polskim Towarzystwem Pedagogicznego, w Roku Janusza Korczaka zapraszają doktorantów i studentów studiów pedagogicznych, filozoficznych, psychologicznych, socjologicznych, literaturoznawczych oraz innych dyscyplin, zainteresowanych życiem i dziełem Janusza Korczak do uczestnictwa w Ogólnopolskiej interdyscyplinarnej konferencji naukowej doktorantów i studentów „Rozmawiając z dzieckiem – teoria i praktyka relacji dorosły-dziecko według Janusza Korczaka”, która odbędzie się w Akademii Ignatianum w Krakowie w dniu 15 października 2012 roku.

Zgłoszenia:
Zapraszamy studentów i doktorantów różnych kierunków do zgłaszania referatów, mieszczących się w przyjętej problematyce do 20 maja 2012 na adres: korczak@ignatianum.edu.pl

Prosimy o przysyłanie abstraktów o objętości 1500-3000 znaków. Na ich podstawie zostanie dokonany wybór czynnych uczestników konferencji. Planowane jest wydanie tomu monograficznego na bazie materiałów konferencyjnych. Uwaga: ilość miejsc ograniczona.

Informację o zakwalifikowaniu tekstu do wystąpienia wyślemy drogą mailową do 25 czerwca 2012 r.

Opłata konferencyjna:
Opłata konferencyjna wynosi 75 zł dla studentów, 100 zł dla doktorantów i pozostałych uczestników. Opłatę należy uiścić do dnia 15 września 2012 r.

Nazwa i numer konta: BPH 53 1060 0076 0000 3210 0016 0058 z dopiskiem: Korczak

Wszystkie informacje dotyczące konferencji znajdują się na stronie internetowej Akademii Ignatianum w Krakowie: www.ignatianum.edu.pl w zakładce – Konferencje i wydarzenia uczelniane.
Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji uczestników oraz sali obrad zostaną podane w terminie późniejszym.

Osobami do kontaktu ze strony organizatorów są:
Dr Beata Topij-Stempińska – btopij@ignatianum.edu.pl
Dr Krystyna Zabawa – krystyna.zabawa@ignatianum.edu.pl

Dalsze szczegółowe informacje będą podawane na bieżąco.

komunikat 1,              Karta zgłoszenia

Przejdź do treści